Sunday 13 August 2017

Forex Trading Jobb In Pakistan Internationella Flygbolag


Pakistan International Airlines. PIA är bland de få utvecklingsländer som överensstämmer med IATA: s operativa säkerhetsrevision. IOSA: s krav och standarder. Standardorganet för IOSA är baserat i Montreal, Kanada. En typisk IOSA-certifieringsrevision baseras på en kontrolllista bestående av 900 IATA Standarder och rekommenderade praxis Varje IOSA-revision har två års giltighet och ett flygbolag måste passera genom en rad periodiska revisionsrevisioner för att behålla sin IOSA-registreringsstatus enligt IATA-standarder. PIA har framgångsrikt förnyat sin IOSA-certifiering fram till den 24 juni 2011.Pakistan International Airlines PALPA mot PIAs privatisering. Förvaltningen och förvaltningen måste äga PIA och öka sin flotta på ägarbasis Det är en tydlig ståndpunkt av PALPA: s verkställande kommitté på uppdrag av medlemskap som PALPA står inför för privatisering, konstaterade EC PALPA på en presskonferens här på måndagen. Pakistan Airline Pilots Association Palpa i ett uttalande här måndag har starkt kritiker Ledde förvaltningen av Pakistan International Airlines PIA med avseende på förseningar i flygbolagets anställdas löner, luftfartspolitik och flygplan på vått leasing. President Palpa Captain Hamza. said att den nationella luftfartspolitiken 2015 misslyckades med att bota de utmaningar som den lokala luftfarten står inför Industrin och att ställa grunden för den lokala luftfartsindustrin att blomstra Den nya luftfartspolitiken har misslyckats med att uppnå målen att ge de lokala transportörerna möjlighet att växa, bygga upp kapacitet, skapa fler arbetstillfällen och få den nationella transportören PIA ur krisen , Sade. adding att i stället för att ha en industri-centrerad tillvägagångssätt länkar politiken mot att främja utländska flygbolag och locka utländska organisationer. Dessvärre tillade han att policydokumentet för 2015 har förberetts isolerat och det medför fler frågor och problem än tillhandahållande Av svar och lösningar I stället för att diskutera specifika problem och utmaningar som luftfartssektorn står inför i Pakistan Rapporten talar om vardagliga frågor och praxis i branschen som inte är mycket relevanta för grundvärdena i Pakistan, tillade han. Eftersom sådana analyser på marken saknades, tillade han att politiken bara kan betecknas som en utvecklingsplan för luftfartsutveckling Eftersom den inte uppfyller kraven i en acceptabel strategisk plan som måste baseras på en bred vision i stället för en myopisk. Kvaliteten på rapporten tyder på att ett systematiskt stegvisa tillvägagångssätt som krävs för att utveckla sådana dokument , Som praktiseras över hela världen, har inte antagits Under utveckling av sådana studier är det absolut nödvändigt att inleda diskussioner med alla relevanta intressenter som offentlig sektor, och organisera seminarier och gruppdiskussioner, motiverade. Generalsekreterare Palpa, Captain. expressed bekymmer över Oordnade förseningar och avvikelser i utbetalningen av de anställdas löner av det nationella flygbolaget. Frågan om lönestrukturen är med PIACL Board me Mers, som hittills inte har bestämt sig för vad som ska göras och vad inte Alla dessa löneavvikelser skedde på grund av en otillräcklig briefing av direktoratet för flygoperationer HR Finance eller förmodligen felaktig minutering av styrelsens mötesförfarande, sade general Sekreterare Palpa. Han tillade att PIACL-ledningen bryter mot bilaga-A i administratörsordern nr 07 2016 daterad den 31 maj 2016 ensidigt till följd av pilotprojektets oöverträffade samarbete i flygbolagets bästa större intresse. Vi på PALPA har nästan sprang ut Av alternativen och snart kommer att lämnas utan några eller mindre alternativ att arbeta med Enligt administratörsordning nr 24 2016 daterad 22 september 2016 Nattflygningskredit är också tillåtet vilket fortfarande gäller 1 april 2016 av okända orsaker, tillsammans med ett visst belopp som är Hålls kvar varje månad, skäl som är mest känd för PIACL-förvaltningen Utländsk ersättning är också väntande sedan många månader, säger sekreteraren Palpa. Trots försäkringsgruppen Vän av ordföranden PIACL förra månaden att denna fråga skulle lösas inom två veckor men fram till nu löneproblemet kvarstår, skulle det vara mycket svårt för oss att förklara pilotmedlemskapet att varför deras lön har betalats ut i två delar och längs Med det medföljande beloppet, tillade han. Eftersom detta är ett kontraktsbrott mellan förvaltningen av PIACL och PALPA kommer vi att lämnas utan annat val än att återgå till PALPA-PIAC Arbetsavtal 2011-2013 Vi har redan sökt Juridisk åsikt från vår juridiska rådgivare som också anser att detta är ett kontraktsbrott mellan parterna, konstaterade Capt. Det är värt att lägga till att efter förhandlingar mellan PALPA-PIACL och undertecknandet av tre MoUs resulterade i utfärdande av Admin Order Nr 07 2016 daterad den 31 maj 2016, där artikel II och artikel III i arbetsavtalet PALPA-PIAC 2011-13 reviderades. Piloterna tilldelades 75 garanterade timmar i stället för 50 garanterade timmar med revisionen i Flying Allowance, Basi C Lön och husuthyrning Å andra sidan skickar piloter inlägg till de andra baserna, dvs Islamabad och Lahore loggar om hälften av timmarna på LR-flyg, utan betalning av Executive Allowance till PALPA-cheferna, A-330 med B-777, 10 timmars tjänst ökade till gränserna för ANO och Supy-resor i ekonomi på A-320 på hushållssektorer. Vidare tilldelades kontrakt också till piloter på ATR som inte var PALPA-medlemmar Överskridande tull mm, justerades i den reviderade Betala paket av piloter, detta trädde i kraft från och med 1 april 2016 Han tillade att sedan dess har det varit en regelbunden praxis att lönerna för piloter utbetalas i den andra veckan i månaden, dessutom lön från piloterna från de två senaste Månader har delats upp i två delar. Lönkupongerna delas inte ut de senaste två månaderna och lön som avbildas på AIMS återspeglar inte den sanna lönen som krediterades i olika tidsramar, skrev han i ett brev i november Internera Ational Out Station-utsläpp har inte utbetalats sedan januari 2016 Det har blivit väldigt svårt för piloterna att klara utgifterna vid outstationerna ur sina egna fickor. Under sådana omständigheter är det inte uppmuntrande att fortsätta flyga på internationella linjer utan Dessa ersättningar, brevet anges. C 2017 Pakistan Press International PPI Alla rättigheter reserverade Tillhandahålls av SyndiGate Media Inc Källa Mellanöstern Nordafrikanska tidningar. Dont tjuka från verkligheten av hur terrorism påverkar ekonomin. Oavsett var en stor terroristattack inträffar i världen, känslorna det framkallar När man hör av det är universell - vridning, chock, rädsla och osäkerhet Osäkerhet regerar högst i omedelbar efterdyning av en terroristattack, med tanke på sådana saker som vem som var förövarna, hur gick de om att planera en stor attack oupptäckt, Och slutligen var terrorhandlingen en isolerad förekomst eller den första i en serie. Terrorattackerna i Bryssel den 22 mars 2016 är de senaste i en rad skrämmande överfall som tycks förekomma med större frekvens. Ett par månader tidigare, Flera attacker i Paris den 13 november 2015 hade hävdat 130 liv, vilket gjorde den till den värsta terroristhandlingen i Europa på ett årtionde I Brysselattackerna, tre bombbrott - sannolikt medför suici De bombare - på flygplatsen och en tunnelbanestation dödade minst 31 personer. Terrorgruppen ISIS eller islamiska staten, som hade hävdat ansvaret för blodbadet i Paris, har gjort det också för Brysselattackerna. Mellan dessa två strejk Har varit andra terroristiska grymheter på platser som skiljer sig från San Bernardino i USA och Ankara och Istanbul i Turkiet. Detta mönster av samordnade attacker på utsatta offentliga platser verkar vara den nya mallen för terroristaktivitet. Det här är en oerhört störande trend som mot terrorism Experter erkänner att det är nästan omöjligt att tillhandahålla säkerhet för alla tänkbara platser där ett stort antal människor är närvarande - transport nav som tunnelbanestationer, arenor, tåg, hotell etc. Inte överraskande visar undersökningar de senaste månaderna att rädsla för terrorattacker i Förenta staterna är på högsta nivåer sedan 9 11 En nyhetsundersökning av New York Times CBS News of 1,275 amerikaner i december 2015 visade att 79 procent Av de svarande trodde att en terroristattack var sannolikt eller mycket sannolikt under de närmaste månaderna, varav 7 av 10 amerikaner identifierar ISIS som ett stort hot mot inhemsk säkerhet. De finansiella marknaderna har påvisat gång på gång att de är anmärkningsvärda motståndskraftiga mot terrorhandlingar De senaste fallen är den dämpade reaktionen efter attackerna i Paris och Bryssel. Men den långsiktiga sociala skadorna kan vara svårare att bedöma med tanke på att attackerna i Europa har inträffat vid en tidpunkt då kontinenten redan kämpar med sin värsta flyktingkris Sedan andra världskriget, kan de tjäna för att fläda flammorna mot utlänningarnas känslor och sporra uppkomsten av nationalistiska politiska partier, vilket kan ha skrämmande följder för regional och global geopolitik. Första upplevelsen. Min förstahandsupplevelse av terrorism inträffade den 12 mars, 1993 Klockan 1 30 på den fredagen exploderade en kraftfull bilbomb i källaren på Bombaybörsen, som var nära banken där jag arbetade Ing som valutahandlare Omkring 50 personer dödades i explosionen och hundratals fler skadades. Feverisk spekulation om de som ansvarar för explosionen blev kortsluten av nyheter om en annan explosion 45 minuter senare i en annan del av staden. Detta följdes av okontrollerade Rapporter om fler explosioner med jämna mellanrum någon annanstans i den tuffa metropolen Panickyarbetare som rusade hemma kunde bara hoppas att de inte skulle möta ödet som hade kommit till de olyckliga pendlarna på en transitbuss. Det blåses till smedere när en jeepbomb exploderade i Century Bazaar-området av staden dödade mer än 100 Vid den tid som blodbadet slutade ca 2 timmar efter det första spränget, hade mer än 250 personer dödats på 13 olika platser i Mumbai. Terroristen använde bilbomber och skotrar packade med RDX-sprängämnen till Spränga mål som hotell, Air India-byggnaden och upptagna marknadsplatser. Men Mumbai återhämtade sig Efter stormarna återupptog staden för affärer som usua L på måndag Medan strängen av attacker lyfte fram städernas och ländernas svagheter mot terrorismen, hade den liten inverkan på finansmarknaderna och ekonomin i Indien eller någon annanstans. Men det var en helt annan historia 8 år senare den 11 september 2001 i New York Stad Den största terroristattacken på världens mäktigaste nation skapade chockvågor som reverberated världen över i år och kostade ekonomier hundratals miljarder dollar. Kostnaderna för terrorism. Enligt Internationella valutafonden IMFs forskare Barry Johnston och Oana Nedelescu i 2005 Papper Terrorismens inverkan på finansiella marknader medför direkta och indirekta ekonomiska kostnader De direkta ekonomiska kostnaderna är av kortare karaktär och inkluderar förstörelse av liv och egendom, svar från nödtjänstleverantörer, restaurering av system och infrastruktur och Tillhandahållande av tillfälligt levande bistånd Den indirekta kostnaden för terrorism kan vara betydligt stor Eftersom de påverkar ekonomin på medellång sikt genom att undergräva konsumenternas och investerarnas förtroende. Terrorism kan också ha en långsiktig kostnad genom att minska produktiviteten på grund av ökade säkerhetsåtgärder, högre försäkringspremier och de ökade kostnaderna för finansiella och andra antiterrorismbestämmelser. Bara en aspekt av dessa oförklarliga kostnader, överväga de miljarder timmar som miljontals passagerare har utnyttjat i flygplatssäkerhetslinjerna genom åren. Den förlorade tiden är det pris som betalats för noggranna säkerhetskontroller som utvecklats efter de 9 11 attackerna. Ekonomisk påverkan av 9 11.In I sitt papper Johnston och Nedelescu citerar OECD-studien för en organisation för ekonomiskt samarbete och utveckling som beräknat de direkta kostnaderna för de 9 11 attackerna på endast 27 2 miljarder. Men andra uppskattningar av den ekonomiska effekten av 9 11 ställer den totala kostnaden vid Storleksordningar högre än OECD-uppskattningen. Ett decennium efter 9 11 publicerade New York Times en undersökning av uppskattningar av den sanna Ekonomiska kostnader för attackerna Den totala kostnaden för 9 11 var knuten till en svindlande 3 3 biljoner, vilket omfattar följande. Skade och fysisk skada.1 Inklusive 22 miljarder för affärsavbrott och 100 miljarder som påverkan från minskat flygbolag och andra resor.2 Inkluderar Irak krig 803 miljarder Afghanistan 402 miljarder. Som New York Times noter var det USA: s svar, inklusive kriget mot terror, som står för 95 procent av dessa kostnader. Den ekonomiska vägen från den faktiska skadan på grund av attackerna uppskattas till 178 Miljarder. Marknadspåverkan av fyra stora terroristattacker. Marknader avskyr osäkerhet, varför marknadens knäskyttreaktion till en terroristattack är inledningsvis oförändrat Men marknaderna har visat sig enormt motståndskraftiga mot sådana attacker tidigare och efter det första negativa Reaktion blir fokusen på ekonomiska fundament som övertygelse växer att sådana attacker vanligtvis är arbetet med radikaliserade element som handlar i isolation. Använda aktiemarknaden som ett sätt t O mäta ekonomin, överväga effekterna av fyra stora terrorattacker på referensindex för den nation där attackerna inträffade. Dessa fyra attacker hade massolyckor och inkluderar de 9 11 attackerna i USA. 11 mars 2004 tog tåget bombning I Madrid, Spanien. Den 7 juli 2005 tunnelbana sprängningar i London. the 26 november 2008 attacker i Mumbai, Indien. Detta exempel omfattar inte så kallade ensamma vargattacker som Boston marathon bombningarna i april 2013, händelserna i oktober 2014 i Kanada eller Paris-skottningarna i januari 2015.Tabell påverkan av fyra stora terroristattacker på referensindex över tiden. Indexförändring avser förändring från slutnivå för benchmark equity index på dagen före angrepp. SP 500 förändring avser förändring på första handelsdagen efter 9 11 attacker den 17 september 2001.US-utbyten stängdes för fyra handelsdagar efter 9 11 och återupptogs den 17 september 2001 Dow Jones Industrial Average föll 7 1 procent den dagen, Med en rekorddagsfall på 617 78 poäng. SP 500 gick lite bättre och sjönk med 5 procent vid den 17 september 2001. Marknaden motstridighet kvarstod i ungefär en vecka. Vid sin lägsta punkt hade SP 500 trillat 13 5 procent från stängningsnivå den 10 september 2001 dagen innan attackerna Men i slutet av 2001 hade SP återhämtat sig och var faktiskt upp 5 1 procent från den 10 september nära, medan SP 500 och Dow Jones föll sedan igenom de flesta Av 2002 kan lågkonjunkturen på grund av den tekniska bubbelsprången ha varit den viktigaste bidragande faktorn. Ett liknande handelsmönster kan ses för de tre andra ekonomier som drabbats av terrorattacker i tabellen ovan. Både IBEX 35 referensindex för Spanien sp Rimlig fondbörs och FTSE 100 Londonbörsens index på 100 företag med högsta marknadsvärde redovisade ganska signifikanta nedgångar på terroristattackens dag i deras nationer. Däremot registrerade Indiens Sensex-index knappast ett blip medan IBEX och Sensex föll i ungefär en vecka efter attackerna. FTSE gjorde inte alla tre indexen slutade året väsentligt högre från stängningsnivåerna dagen före attackerna. Slutsatsen som kan dras från dessa handelsmönster är att investerare behandlar terrorattacker som en - off händelser, och ett resultat har deras negativa effekt tenderar att bara vara tillfällig. Hur skulle ett annat stort terroristattack i USA påverka ekonomin. En stor, samordnad terrorattack i USA är rankad som en låg sannolikhet händelse av experter Om det skulle inträffa skulle det dock påverka den amerikanska ekonomin, finansmarknaderna, råvarorna och valutorna och den globala ekonomin på olika sätt. På omfattningen av attacken och skadad skada kan en ekonomisk sammandrag inträffa om rädsla och osäkerhet gör att tiotusentals arbetare bor hemma. Om attackerna överensstämmer med ett worst case-scenario skulle konsumtionsutgifterna drabbas hårt. Konsumtionsutgifterna Står för 70 procent av den amerikanska ekonomin. Sektorer som skulle vara det värsta drabbade är flygbolag, restauranger, underhållning, kryssningsrederier, bilar, apparater och stora boxhandlare. Samtidigt skulle verktyg, läkemedel och konsumentklammer vara bra. Försvarsbestånden skulle överträffa beroende på USA: s svar på attackerna, medan säkerhetsföretag skulle vara stjärnaktörer som säkerhetskostnader skyrocket Federal Reserve skulle underlätta penningpolitiken för att tillhandahålla likviditet till marknaderna och avvärja en finansiell kris. Finansiella marknader Börsmarknaderna skulle minska initialt som knäskyttreaktionen mot En oväntad händelse är att sälja aktieinnehav och rusa till säkra hamnar. Banker och försäkringsbolag skulle vara särskilt svåra Slå den förstnämnda på oro för en drabbande ekonomisk avmattning och den senare om osäkerhet om försäkringsskador. Treasuries skulle sannolikt stiga, eftersom de uppfattas som den ultimata tillflyktsortet och paradoxalt sett kan en terroristattack på Förenta staterna förbättra sina tillflyktsortemöjligheter och Valutor Guld kunde locka kapital om det fortsätter att betraktas som en fristad Amerikanska dollarn skulle stiga om statsobligationer behåller sin överklagande, liksom andra valutaförbindelser som den schweiziska francen Kupongpriserna skulle minska på oro över effekterna av en amerikansk lågkonjunktur På den globala ekonomin Detta skulle i sin tur dra ner valutorna i handelsexportnationer som Kanada och Australien. Globala ekonomier En stor attack på Förenta staterna skulle vara en global chock och kunde skicka aktiemarknader tumlande runt om i världen Den svåraste träffen Ekonomier skulle vara tillväxtmarknader med stora skuldbelastningar och stora underskott i bytesbalansen Den globala ekonomin skulle kunna falla i en lågkonjunktur om USA Ekonomin, dess linchpin, kämpar för en längre period. Bottom Line. Since 9 11, har terrorism återuppstått som ett starkt hot. Den ekonomiska inverkan av en stor handling av terrorism kommer sannolikt att vara betydande. Men baserat på reaktionen av eget kapital Index efter tidigare terrorattacker, efter en första droppe, kommer konsumtionernas och investerarnas medfödda motståndskraft att stabilisera marknaderna. De senaste innovationerna i forexverktyg och resurser för att hjälpa dig i online-handel. Handla idédelsplattform Upptäck följ affärsidéer eller lägg in egna. Forex trading system som inte kräver någon kodning för att bygga en EA. Njut av möjligheten att ha din expert rådgivare handel för dig 24 5.Forex handel signaler direkt på din MT4.Get betalt och hjälpa en vän att välja en säker och tillförlitlig forex Broker. Sök efter framgångsrika strategier för handel signal providers. About Orbex Forex Broker. Orbex Forex Broker har en framgångsrik historia full av stora framgångar, tekniska genombrott och långsiktiga relationer med o Urhandlare Orbex tar allt ansvarigt genom att erbjuda näringsidkare hemliga förutsättningar och ett komplett utbud av handelstjänster, bland annat handel med flera tillgångar, ECN-konton, gratis VPS, Forex-utbildning och forskningsprogram och lukrativa partnerskapsprogram. Orbex LIMITED HE 258884 är en full licens Och Regulated Cyprus Investment Firm CIF styrs och övervakas av Cyperns värdepappers - och utbyteskommission CySEC Licensnummer 124 10 Orbex LIMITED är licensierat att tillhandahålla investeringstjänster mottagning och överföring, genomförande och handläggning på eget konto och tilläggstjänster. Hög risknivå och kanske inte är lämplig för alla investerare Innan du bestämmer dig för handel med utländsk valuta, bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns en möjlighet att du kan drabbas av förlust av vissa eller alla Din investering och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora Du shoul D vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Dubai En 26-årig pakistansk affärsman från Abbottabad, Malek Naureed Awan, ska starta ett flygbolag i UAE. MMA-flygbolaget har registrerats med Ras Al Khaimah Free Zone, varifrån den mottog sin licens som ett företag förra månaden, sade Awan, flygbolagets verkställande direktör, Gulf News. Vi har också fått ett Air Operators Certificate från Luftfartsmyndighetens GCAA den 14 mars. En flygoperatörs certifikat AOC är ett godkännande som beviljats ​​av en nationell luftfartsmyndighet till en luftfartygsoperatör för att tillåta den att använda flygplan i kommersiellt syfte. Detta kräver att operatören ska ha personal, tillgångar Och system på plats för att säkerställa säkerheten för sina anställda och allmänheten. Lanseringsevenemanget äger rum idag i Dubai, och de första kommersiella flygningarna förväntas starta i maj. Investerar 50 miljoner Dh183 miljoner i uppstarten, som kommer att baseras i Ras Al Khaimah. Den totala investeringen kommer från våra egna resurser, sa han. Iran planerar att inleda flygningar från Ras Al Khaimah International Airport till Karachi och Lahore och Lägg sedan till destinationer i Indien och andra länder när det säkrar trafikrättigheter. Vi har redan förvärvat två Airbus A320s för att starta flyg. Två Boeing 777-300s förväntas ansluta sig till flottan när vi planerar att lägga till fler destinationer, som Mumbai efter trafikrättigheter är Beviljas, sade Awan. UAE har redan fem statligt ägda flygbolag som ägs av regeringarna i Abu Dhabi, Dubai, Sharjah och Ras Al Khaimah. Landet har hittills inte tillåtet något privatflygbolag att driva planerade kommersiella flygningar. Men en Antal privata företag opererar fraktfartyg och charterflyg, inklusive affärsstråleoperationer som Royal Jet, ExecuJet och EliteJet. Detta kommer att bli det första privata kommersiella flygbolaget för att fungera från UAE. This n Ew start-up flygbolag har potential att orsaka allvarliga skador på RAK Airways, som bara har omstartade verksamheten efter att ha kollapsat för första gången. Saj Ahmad, Chief Aerospace Airline Analyst vid UK-baserade StrategicAero Research, berättade Gulf News. Som sagt Det är uppenbart att den här pakistanska bakåtriktade operatören ser ut att pojka trafik från kostnadsmedvetna pakistanska medborgare som bor och arbetar i UAE, om än ifrån trängsel och hög konkurrens som ses i Abu Dhabi och Dubai. Med två A320-enheter startar verksamheten, Det är inte klart om företaget har ekonomin eller en annan aveny för att fånga fler jets när de planerar att expandera verksamheten. Önskan att lägga till 777-300 ökar lika mycket ögonbrynen Det är inte som att det kommer att få trafikrättigheterna till Indien, särskilt När andra större och mer framgångsrika UAE-baserade lufttrafikföretag hade stor lycka. Det kan väl vara ett element av överdrivning för att orsaka rörelse på marknaden, sade Ahmad. Vad detta flygbolag kan lyckas beror i stor utsträckning på att R det skaffar sig en nisch för sig själv eller om det är på bekostnad av RAK Airways Just nu finns det många frågor och liten substans för dessa ambitiösa planer. Flygbolaget lanseras vid en tidpunkt då västebolagen kämpar för att överleva Medan regionala lufttrafikföretag registrerar stark tillväxt Emirater och Air Arabia ger ökad vinst och Etihad har just blivit lönsam. Den internationella flygtransportorganisationen IATA meddelade i veckan en nedgång till industrins utsikter för 2012, främst på grund av stigande oljepriser, förväntar IATA flygbolagen att vända Ett globalt vinst på 3 miljarder kronor 2012 för en marginal på 0 5 procent. Den 500 miljoner nedgraderingen från decemberprognosen beror främst på en ökning av det förväntade genomsnittliga priset på olja till 115 per fat, upp från tidigare prognos 99. År 2012 fortsätter att vara ett utmanande år för flygbolagen Risken för en försvagande kris i euroområdet har ersatts av ett lika giftigt riskkapande oljepris redan skadat Känns med en nedgradering i industrins vinst till 3 miljarder, säger Tony Tyler, IATA: s generaldirektör och CEO. Middle East-bärare förväntas se vinst på 500 miljoner från tidigare prognos 300 miljoner. Finansiell prestation har redan sett sig vara bättre än Tidigare förväntat under 2011 med en uppgradering från 400 miljoner till 1 miljarder I passagerarverksamheten har belastningsfaktorer förbättrats genom en nedgång i introduktionen av ny kapacitet. Även långdistansmarknaderna har varit relativt robusta. Men för MMA Airline kommer utmaningen att Vara att locka passagerare från Dubai, Sharjah och andra närliggande emirater hem till ett stort antal sydasiatiska expatriates. We kommer att erbjuda gratis busstransport till våra passagerare från Dubai och Sharjah, sade Awan.

No comments:

Post a Comment